Kult Blog: tartalom és PR marketing

SMS kampány, tömeges üzenet

Online marketing – SMS-kampány

sms-marketing-kampany

Valamennyi mobilmarketing eljárás közül az SMS-kampány a leghatásosabb és költségigénye is kedvező

SMS-kampány okostelefonra

A telemarketinggel foglalkozó jeles SMS és SEO specialista, Dr. Kállay O. Béla egybehangzó véleménye szerint az okostelefonokat reklámüzenetekkel megcélzó SMS kampány az egyik leghatékonyabb mobilmarketing interakció az online marketing színterén. A vásárlói szándék felől jól megválasztott, a fogyasztó figyelmet hatásosan felkeltő és vásárlásra mozgósító szövegüzenet nem várt sikert eredményezhet, amennyiben nyilvánvaló a személyessége, aktuális jellege pedig megfelelően effektív, statisztikailag mérhetően hatásos. További feltétele az eredményes marketingtevékenységnek a naprakész törzsvásárlói címlista, melynek nemcsak minél nagyobb számban kell tartalmaznia az okostelefonok  számait, hanem tisztában kell lenni az ügyfelek korával, érdeklődési körével, lakhelyével is vásárláűsi szokásaival is ahhoz, hogy megfelelő legyen a szűrés és a kiválasztása a célcsoport tagjainak.

A marketingkampány technikai háttere

Tömeges SMS küldés Az elektronikus kommunikáció korában ugyanazt a folyamatot figyelhetjük meg, mint a technológiai fejlődés más szakaszaiban: az új eszközök létrejöttét valós igény váltja ki, tehát minden új kommunikációs eszközhöz új erőforrásokat kell rendelnünk. A csoportos üzenetküldéshez megfelelő szoftvertámogatásra és szerverháttérre van szükség. Forrás: SMS küldés: tömeges üzenetkampány



kultúra - irodalom - könyv - filmek - honlap-seo és marketing pr-cikk linképítés

balla d. károly a weben

Balla D. Károly az interneten | Minden Könyvek - Balla D. Károly liberális kultblogja | Keresőmarketing és Google keresőoptimalizálás: honlap-seo és pr-cikkes linképítés

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!