Online marketing – SMS-kampány
SMS-kampány okostelefonra
A telemarketinggel foglalkozó jeles SMS és SEO specialista, Dr. Kállay O. Béla egybehangzó véleménye szerint az okostelefonokat reklámüzenetekkel megcélzó SMS kampány az egyik leghatékonyabb mobilmarketing interakció az online marketing színterén. A vásárlói szándék felől jól megválasztott, a fogyasztó figyelmet hatásosan felkeltő és vásárlásra mozgósító szövegüzenet nem várt sikert eredményezhet, amennyiben nyilvánvaló a személyessége, aktuális jellege pedig megfelelően effektív, statisztikailag mérhetően hatásos. További feltétele az eredményes marketingtevékenységnek a naprakész törzsvásárlói címlista, melynek nemcsak minél nagyobb számban kell tartalmaznia az okostelefonok számait, hanem tisztában kell lenni az ügyfelek korával, érdeklődési körével, lakhelyével is vásárláűsi szokásaival is ahhoz, hogy megfelelő legyen a szűrés és a kiválasztása a célcsoport tagjainak.
A marketingkampány technikai háttere
Tömeges SMS küldés Az elektronikus kommunikáció korában ugyanazt a folyamatot figyelhetjük meg, mint a technológiai fejlődés más szakaszaiban: az új eszközök létrejöttét valós igény váltja ki, tehát minden új kommunikációs eszközhöz új erőforrásokat kell rendelnünk. A csoportos üzenetküldéshez megfelelő szoftvertámogatásra és szerverháttérre van szükség. Forrás: SMS küldés: tömeges üzenetkampány
kultúra - irodalom - könyv - filmek - honlap-seo és marketing pr-cikk linképítés
Balla D. Károly az interneten | Minden Könyvek - Balla D. Károly liberális kultblogja | Keresőmarketing és Google keresőoptimalizálás: honlap-seo és pr-cikkes linképítés
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: